We denken graag met je mee! We streven naar persoonlijk contact met aandacht en naar snelheid in handelen.

Telefonische bereikbaarheid

De praktijk is telefonisch bereikbaar tussen 9 en 12 uur en tussen 13 en 16 uur. 

Als onze medewerkers in gesprek zijn, word je verbonden met onze voicemail. Als je een bericht en je nummer inspreekt, bellen we je zo snel mogelijk terug (uiterlijk binnen 24 uur tijdens werkdagen). Soms is het erg druk. Dan kan het lastig zijn ons telefonisch te pakken te krijgen en adviseren we je een bericht te sturen via het contactformulier, zodat we zo snel mogelijk kunnen reageren op je contactverzoek. We streven er naar je mail uiterlijk binnen drie werkdagen te beantwoorden.

Als je wil informeren of overleggen over een aanmelding of verwijzing kan dat ook. We bieden ook consultatie en advies.
Voor onze actuele wachttijd, zie hier, onder ‘start en behandeling’.

Spoed?

Wij bieden géén spoedeisende zorg. In geval van acute zorgen neem je contact op met de crisisdienst via de huisarts. 

Annuleren afspraak

Afspraken dienen uiterlijk 24 uur van tevoren te worden afgezegd. Niet op tijd geannuleerde afspraken worden niet door gemeenten vergoed. Bij het niet tijdig afzeggen van een afspraak brengen wij u €50,00 in rekening.

Contactformulier

Contactformulier

Let op: aanmelden gaat via het aanmeldformulier.

We gaan zorgvuldig met je gegevens om zoals te lezen in onze privacy policy.

Scroll naar boven